کاشکی یکی بود که
ღکـمـــــپ عشـــــقღ

CampLove.tk

 کاشکی یکی بود که" فقط" با یکی بود … 

های مرغ عشق
فخر نفروش
 معشوق تو هم به لطف "قفس "است که وفادار مانده . . .

بهم میگفت با دنیا عوضم نمیکنه !
 راست میگفت با دنیا نه ، "با یکی دیگه عوضم کرد" !

مـثـل ِ تـــار ِ مــوهـــایـش ..ایـن بـــار
 دوسـتـت دارم هـــایـــم را "پـشـت ِ گـوشـش "انـــداخـــت …
و …
رفــت !

دیوانگی های دلم را به دل نگیر !
 دست خودش نیست ، طفلک "باور کرده بود دروغ دوست داشتنت را" …

رفت …
 "من  را به خدا سپرد و خودش را به دیگری" ! 

 

چــقــدر مــتــفــاوتـــنــد آدمــهــاعــشــق بــرایی یــکــی "دلــگــرمــی"
  و بــرای دیــگــری "ســرگــرمــی "!


نه اهل "دریا "بودم ، نه" آسمان "، نه "زمین" !
  سبز شدم ریشه به جانت بخشیدم تا اهل دلت باشم و افسوس که دلت هیچ وقت با من نبود . . .
 

دروغ بگو ؛ تا باورت کنند....!!
آب زیر کاه باش ؛ تا بهت اعتماد کنند....!!
بی غیرت باش ؛ تا آزادی حس کنند ....!!
خیانت هایشان را نبین؛ تا آرام باشند ....!!
کذب بگو ؛ تا عاشقت شوند........!!
هرچه نداری بگو دارم ، هر چی داری بگو بهترینش را دارم ....!
اگر ساده ای ؛ اگر راستگویی ؛ اگر باوفایی .... اگر با غیرتی !
اگر یک رنگی ...
همیشه تنهایی ... !!!
همیشــــــه تنــــهایی....

 

عشق.عاشفانه.زیبا.تنهایی.دلتنگی.مطالب زیبا و عاشقانه.عکس.مطالب عاشقانه.عشقولانه.عشقولانه ها.مطالب عاشقانه.مطالب زیبا.دلنوشته ها.قلب.کمپ عشق..مطالب تنهایی.جملات غمگین.جملات احساسی.ابر جملات. عشق.تک نوشته ها.



66806987087317191388.gif

نظرات شما عزیزان:

נُڅتــــر فاحـِشـﮧ
ساعت15:18---24 تير 1392
سلام خوبی؟ وبت عالی بود
خیلی نایس بود کلی حال کردم به وب منم سر بزن
دوست داشتی لینکم کن خبر بده لینکت کنم
قربانت فعلا بای


maedeh
ساعت20:13---8 خرداد 1392
با اینکه نمیخوام اما باهات موافقم.تو این دوره زمونه این جوری که باشی همیشه تنهایی.
تا ما زار نزنیم اینجا تموم نمیشه نه؟


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت9:01---7 خرداد 1392
خدایا دلم گرفته ،





میان این همه آرزوها ،








دلتنگ ترین بنده ات را





دریاب . . .


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت9:25---6 خرداد 1392
تنهــایـم ...


اما دلتنگ آغــوشی نیستــم...


خستــه ام ...


ولـی به تکیـه گـاه نمـی اندیشــم...


چشــم هـایـم تـر هستنــد و قــرمــز...


ولــی رازی نـدارم...


چــون مدتهــاست دیگــر کسی را


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت9:24---6 خرداد 1392
ودن یا نبودنت مهم نیست آنقدر دوستت دارم که به حضورت نیازی نیست همانند خدا که هست اما نیست

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت7:48---5 خرداد 1392
چقدر سخت آرزوی کسی رو داشتن که آرزوتو نداره


چقدر سخته دلتنگ کسی بودن که دلتنگ دیگریه


خواستم رو یادت خط بکشم


خواستم به یادت نباشم


از جام بلند شدم،چراغ هارو روشن کردم،سکوت شکستم،آهنگ رو قطع کردم واشکامو پاک


اما قطره اشک بعدی هم روی گونه هام سر خورد


تا بفهمم هنوز دلتنگم




Zahra
ساعت18:59---4 خرداد 1392
خدایا انکه در تنهاترین تنهای تنهایم تنهایم گذاشت خواهشی دارم که تو در تنهاترین تنهای تنهایش تنهایش مگذار.....


Zahra
ساعت11:42---4 خرداد 1392
مــَטּ هَموטּ בیوونـﮧ ایمـ کـﮧ هیچوَقت عَوَض نمیشـﮧ...





هَمونی کـﮧ هَمــﮧ باهـاش خوشحالـَטּ امــا کسی بآهـآش نمیمونــﮧ...





هَمونی کـﮧ مُواظبــﮧ کسی نـآراحَت نَشــﮧ ♥ امـآ هَمــﮧ ناراحَتش میکنـَטּ...





هَمونی کـﮧ تکیـﮧ گـآه خوبیــﮧ امآ واسَش تکیــﮧ گآهی نیستـ ..





هموטּ کـﮧ هَمیشــﮧ بهش בُروغ میگـَטּ





امــآ اوטּ بآورش میشــﮧ....هموטּ !!!
---------------------------
به نوبه خودم روز پدر و ولادت با سعادت امام علی (ع) رو به شما و خانواده محترمتون تبریک میگم


Zahra
ساعت14:19---1 خرداد 1392
فــرامــوش ڪــردنـتـــ بــرایـم مـثـل آبـــ خــوردن استــ …





از همــان آبـهـایـے خــفــه ات میــکنـد …





از همان هایے ڪــه بــایــد ساعـت هـا سـرفـه ڪـنـے …





از همــان هـایـے ڪــه بـی اختیــار اشـڪــهایـت را جـاری میـڪــند.. .



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبها: عشق , عاشفانه , زیبا , تنهایی , دلتنگی , مطالب زیبا و عاشقانه , عکس , مطالب عاشقانه , عشقولانه , عشقولانه ها , مطالب عاشقانه , مطالب زیبا , دلنوشته ها , قلب , کمپ عشق , , مطالب تنهایی , جملات غمگین , جملات احساسی عکس , ابر جملات , عشق , تک نوشته ها , عکس عشق , عکس عاشفانه , زیبا , تنهایی , عکس دلتنگی , عکس مطالب زیبا و عاشقانه , عکس , عکس مطالب عاشقانه , عکس عشقولانه , عکس عشقولانه ها , عکس مطالب عاشقانه , مطالب عکس زیبا , دلنوشته ها , قلب , عکس کمپ عشق , , عکس مطالب تنهایی , عکس جملات غمگین , عکس جملات احساسی , عکس ابر جملات , عکس عشق , عکس تک نوشته ها , ,
نوشته شده در چهار شنبه 1 خرداد 1392ساعت توسط meysam|
78756196954116453450.gif


ღکلیه حقوق این وبلاگ مطلق به کمپ عشق میباشد *ولی*کپی کنید :دی ღ

ღکد نویسی و ویرایش توسط *میثم*کمپ عشقღ